جمعه 31 فروردین 1403 | Friday 19 April 2024
image

نشست کمیسیون زنان و کودک کانون وکلای دادگستری بوشهر

نشست کمیسیون زنان و کودک کانون وکلای دادگستری بوشهر . سه شنبه پانزدهم مهرماه در سالن چوبک این کانون برگزار شد.  این نشست با حضور رییس و اعضا کمیسیون زنان و كودك ،جناب آقای نژادی نائب رییس کانون و جناب آقای عادل مقدس از وکلای فرهیخته با هدف  تبادل نظر ، ارائه پیشنهاد و راهکار در راستای اهداف کمیسیون برگزار شد. 

در این نشست ابتدا سرکار خانم الهام بهمیاری رئيس کمیسیون زنان و کودک ضمن تشکر از حضور همکاران، به تشریح اهداف و شیوه نامه کميسيون پرداخت؛ خانم بهمیاری با اشاره به اینکه این کمیسیون برای اولین بار در کانون وکلای بوشهر تشکیل شده است  گفت:امید داریم که با تشکیل این کمیسیون و پیوند با سازمان ها و ارگان های ذی ربط در استان بتوانیم نقش مثبت و موثري در کمک به زنان  و کودکان جامعه چه از جنبه آموزشی و چه جنبه حمایتی داشته باشیم در ادامه خانمها مریم تدینی راد،يلدا جهانفر،سارا شاهروبندي،زهرا زنگي و زهرا بنافی،به عنوان اعضا کمیسیون زنان و کودک نقطه نظرات خود را ارائه نمودند که کلیه پیشنهادت جهت اجرا مورد بررسی قرار گرفت.

جناب آقای نژادی نائب رییس محترم کانون نیز ضمن اعلام اینکه تشکیل این کمیسیون می تواند نقطه عطفی درتحقق نیازها و رفع مشکلات  زنان و کودکان در جامعه باشد بیان داشت که هیات مدیره کانون با تمام توان از اجرای اهداف کمیسیون حمایت خواهد کرد. . آقای عادل مقدس نیز ضمن آرزوی موفقیت برای  اعضا لایق و توانمند این کمیسیون و ارائه پیشنهادات خود گفت از هیج کمکی در جهت تقویت بنیه علمی و آموزشی این کمیسیون که قشر مهمی از جامعه مخاطب آن می باشد دریغ نخواهیم کرد.(روابط عمومی کانون وکلای دادگستری بوشهر)

insert_chart_outlined بازدید: 587
نویسنده: admin

local_offerبرچسب ها

کمیسیون زنان و کودک

insert_commentنظرات

mode_comment نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید