پنج شنبه 9 فروردین 1403 | Thursday 28 March 2024
image

جلسه هیئت مدیره کانون با فرمانده پایگاه ششم شکاری

به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس روز شنبه ٢٩ شهريورماه رئیس و اعضای هیئت مدیره کانون وکلا دادگستری استان بوشهر به همراه تنی چند از وکلای دادگستری مهمان  امیر خلبان طالب زاده فرمانده پایگاه ششم شکاری شهید یاسینی بوشهر بودند.

این ملاقات صميمانه که در دفتر فرمانده پایگاه ششم شکاری بوشهر برگزار گردید در  ابتدا جناب دکتر عبدالصمد دولاح رئيس کانون وکلای دادگستری استان بوشهر ضمن ابلاغ تبريك جامعه وكالت به مناسبت اين ايام ، با برشمردن رشادت ها و حماسه های دلیر مردان ارتش و سپاه و بسيج در هشت سال دفاع مقدس به ويژه نقش پايگاه هوايى ششم شكارى بوشهر بيان داشتند ؛ يكى از ويژگى هاى ارتش در كنار ساير نيروهاى مسلح و همينطور پايگاه هوايى بوشهر احترام به  تخصص گرايى بوده  جامعه وكالت و حقوقدانان كشور و استان نيز مبتنى بر دانش حقوق و تخصص گرايى شكل يافته است . وى تأكيد داشت ، از قِبل همين تخصص گرايى بخشى از امنيت ملى كشور در قالب امنيت دفاعى تركيب مى يابد  و نيروى هوايى  در همين راستا با مجهز شدن به دانش بومى و حركت به سوى تجهيزات نرم افزارى و مغزافزارى دفاع مدرن باعث شده تا كشور و مردم با كمترين چالش امنيتى و دفاعى  نسبت به ١٥ همسايه پيرامون مواجه باشد . در ادامه رئيس كانون بوشهر با ياد آورى نقش ممتاز پايگاه هوايى ششم شكارى  در دفاع مقدس از جمله شركت در عمليات هاى كمان ٩٩ ، مراوريد ، سلطان ١٠ و نبرد نفتكش ها با ذكر آمار كه بيشترين آمار شهداء و جانبازان و ايثارگران در دفاع از ملت و كيان و نظام متعلق به پايگاه هوايى بوشهر بوده آنرا نشانه اقتدار ملى و غرورآميز قلمداد و اعلام نمود جامعه وكلاء وظيفه خود دانسته حضور يافته تا ضمن قدردانى آنرا ابلاغ نمايد چونكه برقرارى اين امنيت زمينه ساز واقعيت ديگرى شده كه اصل توسعه است .دكتر دولاح اضافه نمود ؛ درپِس و پناه اين امنيت بوده  كه ملت و يا جامعه وكالت توانسته به كارويژه اصلى خود كه دفاع از قانون ، دفاع از حقوق مردم و تلاش براى ثبات و امنيت حقوقى جامعه  مى باشد بپردازد و موجب گشته امروز نياز به حاكميت قانون در جامعه ما با گذشت هر دقيقه و هر ثانيه ضرورت كاربست آن بيشتر و مطالبات مردم براى آن بيشترباشد . رئيس كانون بوشهر در ادامه گفت ؛ كانون با همه اركان حكومت و دولت و اقشار جامعه و خانوازه ها به دليل مأموريت ذاتى خود كه در مقام مأموريت عمومى براى برقرارى قانون و عدالت دارد پيوندى اجتناب ناپذير دارد . براى نمونه : روزى امير خليل نژادى عضو ارشد آن پايگاه سرباز وطن بوده و امروز فرزند او نائب رئيس كانون وكلاى استان بوشهر با رأى وكلاء انتخاب و سرباز عدالت و خدمتگذار به مردم بوشهر مى باشد . يا مرحوم على سلطانى منفرد عضو عاليه نيروى زمينى ارتش ، فرزند او مأمور انتقال دانش به كارآموزان عرصه وكالت مى باشد ازاينرو نيز كانون به پاس اين موهبت ها آماده هر نوع خدمات رسانى حقوقى و مشاوره رايگان در قالب برنامه محورى براى پابگاه هوايى مى باشد .

درادامه جناب دکتر فرهمند صابر باتحليلى دقيق بيان نمود ؛  سلامتی و امنیت دو نعمت مجهول است كه بايستى قدرو ارزش آنرا دانست و امنیت در سایه رشادت های ارتشیان غیور و سپاهیان دلاور و بسيجيان غيور بدست آمده است .

در ادامه امیر سرتیپ خلبان طالب زاده. ضمن تشکر از رئیس کانون وکلا و و عزیزان همراه با ذکر خاطراتی از از دلاورمردی های همکارانش در پایگاه ششم شکاری در طول ایام دفاع مقدس وظیفه خود را پاسداری از تمامیت ارضی کشور و به معنی واقعی سر بازی برای مردم و میهن اعلام نمود و با این عنوان که ارتش همواره به عنوان حامی مردم و جلودار و پیشقراول مبارزه با مشکلات و خطرات است.

در ادامه هر یک از وکلای حاضر در جلسه با بیان مطالبی ضمن تشکر از میزبانی فرماندهی پایگاه ششم شکاری هفته دفاع مقدس را گرامى داشته و  نقطه نظرات خودرا مطرح كردند .در پايان آقای عباس سلطانی منفرد ریاست محترم کمیسیون کارآموزی و اختبار با بیان اینکه خود نظامی زاده است و از بودن در این جمع احساس غرور میکند اظهار داشت رشادت ها و دلیرمردی های مجموعه نیروهای مسلح بالاخص ارتش سرافراز جمهوری اسلامی ایران از یادها و خاطره مردم هیچ گاه پاک نخواهد شد و هیچ شخص و مقامی و با هر بینش و نگرش سیاسی حق ندارد این دلاوری ها را نادیده بگیرد.ایشان ادامه داد مردم مجموعه ارتش جمهوری اسلامی ایران را از خود میدانند و به بودن این نیرو در کنار خود افتخار کرده و امنیت موجود آنهم در منطقه سراسر آتش و جنگ خاورمیانه را مرهون رشادت‌های نیروهای جان بر کف ارتش میدانند.ایشان در پایان هفته دفاع مقدس را خدمت امیر خلبان طالب زاده تبریک گفت.

(روابط عمومى كانون وكلاى دادگسترى استان بوشهر )

insert_chart_outlined بازدید: 506
نویسنده: admin

local_offerبرچسب ها

insert_commentنظرات

mode_comment نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید