پنج شنبه 9 فروردین 1403 | Thursday 28 March 2024
image

بازدید رییس و بازرس کانون وکلای دادگستري بوشهر، ‌از اتاق مشاوره‌ این کانون در اداره بهزيستي

بازدید رییس و بازرس کانون وکلای دادگستري بوشهر، ‌از اتاق مشاوره‌ این کانون در اداره بهزيستي ودیدار با رییس بهزيستي شهرستان بوشهر.

 

 یکشنبه هفدهم اسفند ماه نودونه.، دکتر عبدالصمد دولاح رییس کانون وکلا به همراه جناب آقای بهزاد نژادی بازرس کانون ،‌با حضور در اداره بهزيستي. از اتاق  مشاوره وکلا در آن اداره بازدید نموده وبا سرکار خانم منوچهری ، رییس بهزيستي شهرستان بوشهر دیدار و گفتگو نمودند. .در این دیدار دکتر دولاح با بیان اینکه معاضدت قضایی  رایگان از وظایف اجتماعی کانون در قبال مردم می باشد گفت: معاضدت قضایی رایگان،  یکی از اساسی ترین وظایف کانون ها در دفاع از حقوق ملت می باشد که در این راستا کانون بوشهر ،‌با انعقاد تفاهم نامه با ارگان ها و سازمان هایی که اقشار ضعیف جامعه را حمایت می کنند از جمله سازمان بهزیستی ، تلاش کرده است که این امر مهم را به نحو احسنت انجام دهد .سپس سرکار خانم الهام بهمیاری ،‌رییس کمیسیون حمایت از حقوق زنان وکودک کانون وکلای بوشهر، گزارشی از عملکرد و برنامه حضور وکلا در اتاق مشاوره اداره بهزيستي را خدمت رییس و بازرس کانون ارائه نمود.

در ادامه سرکار خانم منوچهری ضمن تشکر از حضور رئیس وبازرس کانون وکلا گفت:ایجاد اتاق مشاوره   در اداره بهزيستي همچنین امضا تفاهم نامه با این سازمان کمک چشم گیری به مددجویان و ارکان این اداره بوده است خانم منوچهری با اظهار خرسندی ورضایت  از حضور  وکلا در اتاق مشاوره گفت:سرکار خانم بهمیاری ودیگر همکارانشان با برنامه ریزی  منظم در این مکان حضور دارند و خدمات ارزشمندی به مددجویان ما ارائه می دهند خانم منوچهری در ادامه ابراز امیدواری کرد که این همکاری پابرجا باشد و بهزيستي بتواند به نحو مطلوب از این فرصت مناسب استفاده کند( روابط عمومی کانون وکلای دادگستری بوشهر)

 

 

 

insert_chart_outlined بازدید: 505
نویسنده: admin

local_offerبرچسب ها

بهزیستی

insert_commentنظرات

mode_comment نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید